شما اینجایین:
< برگشت

حتما برای شما هم پیش اومده که موقع کار کردن با وُرد آفیس یا همون (تایپ) وسط کار یهو سیستم هنگ کرده و تمامی اطلاعاتتون از بین رفته و دیگه نتونستین بازیابیش کنین و مجبور شدین از اول بنویسید! امروز میخوایم ترفندی رو آموزش بدیم تا از این کار جلوگیری بشه . خب اول سمت چپ منو تنظیمات گزینه آپشن (option) رو بزنید، حالا از منو (save) گزینه ذخیره (save) اتومات که تایمش رو هم ۳ دقیقه کردیم . حالا گزینه نگه داری در مسیری که خودتون تعیین می کنید رو انتخاب کنین. به همین سادگی. اگه سیستم شما هنگ کرد یا به هر دلیلی نتونستید فایل رو دخیره کنید ، از آخرین ذخیره اتوماتی که سیستم انجام داده،در مسیری که قبلا تعیین کردین، فایل شما قابل بازگردانی خواهد بود. موفق باشید.

موفق باشید

 

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] اگه سوال داشتین همینجا کامنت بزارین. اگه هم سوال دارین، توی صفحه سوالات دیجیتال مارکتینگ  بپرسین     [/message_box]

 

مقالات کاربردی 

[blog_posts posts=”6″ columns=”3″ image_height=”200px” show_date=”true”]

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *