• پرورش قوه مشتریان
  • ساختن یک رابطه ماندگار با کاربران
  • ساخت محتوایی ارزشمند به جهت آموزش و سرگرم کردن کاربر

مزایای تولید محتوا

جلب رضایت کاربر

قطعا یکی از آیتم هایی که می تواند روی کاربر تاثیر بسیاری بگذارد، محتوای مناسب و هدفمند هست. اگر بتوانید رضایت کاربران را کسب کنید، آنها سایت شما را به دوستان خود معرفی کرده در نتیجه شما به هدف و موفقیت نزدیک تر شده اید.

تبدیل کاربر به مشتری

هنگامی که مقالات سایت شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، توسط سرچ کلیدواژه ها در گوگل ترافیک چشمگیری به سایت می آید و این امر باعث می شود کاربران به دفعات متعدد به سایت شما سر بزنند.

ارتقا وبلاگ به بانک اطلاعاتی

با تولید محتوای مفید در حوزه کسب و کار خود از حالت وبلاگ خبری خارج شوید و به یک بانک اطلاعاتی علمی و تخصصی وارد شوید

قیمت مناسب تولید محتوا

تولید محتوا در مقایسه با دیگر روش های تبلیغاتی بسیار مناسب تر و ماندگار تر است.

”تولید محتوا چیست و چرا بسیار اهمیت دارد”

کسب­ و کارتان را بشناسید

در وهله­ ی اول باید هدف از راه­ اندازی کسب­ و کارتان را به­ درستی بشناسید. بدانید که راجع به چه چیزی می­خواهید تجارت کنید و مطالب مرتبط با آن را شناسایی کنید. از متخصصین در این امر کمک بگیرید و اطلاعات­تان را همیشه آپدیت نگه­ دارید. از منابع انگلیسی غافل نشوید زیرا در برخی موارد احتیاج پیدا می­کنید تا از محتوای خارجی استفاده کنید.

ساخت استراتژی

فرض کنید بدون نقشه­ ی راهنما به شهر ناشناخته ­ای می­روید و برای جستجوی کوچک­ترین موارد مجبورید کل شهر را زیر پا بگذارید و درآخر سردرگم می­شوید و از هدف­تان دور می­شوید. ساختن استراتژی و یک پلن برای وبسایت نیز به منزله­ ی نقشه­ ی راهنماست. اگر شما ندانید که به دنبال چه هستید، نیاز چه کسانی را برطرف می­ کنید و اگر چشم­ انداز نداشته باشید قطعا با شکست مواجه می­ شوید. نیاز اساسی شماست که بدانید آیا استراتژی خود را بر مبنای چت­ های گروهی بسازید یا شرکتی یا فروشگاهی. برای ایجاد یک استراتژی موفق نیاز به ساعت­ها فکر و پیاده کردن ایده ­ها روی کاغذ دارید. ذهن­تان را به­ وسیله­ ی قلم بر روی کاغذ رسم کنید.

بررسی رقبا

داشتن هدف و شناخت کسب­ و کارتان با یک استراتژی خوب به­ تنهایی کافی نیست! مگر می­شود تیم فوتبالی مسابقه داشته ­باشد اما بدون در نظرگرفتن رقیبش تمرین کند و استراتژی حمله و دفاع بچیند؟ قطعا باید با توجه به بازیکنان حریف و ویژگی­های آنان استراتژی بپیند تا در مسابقه پیروز شود. در دنیای کسب­ و کار اینترنتی امروزی نیز شناخت رقبا و آنالیز ویژگی­های مثبت و منفی آنان از اهمیت ویژه­ ای برخوردار است. لازمه ­ی کار شماست تا رقیب­تان را بهتر از خودش بشناسید و تکنیک­ هایش را به خوبی شناسایی کنید و حرکن­های بعدش را پیش­ بینی کنید. در این صورت می­توانید در حوزه­ ی کاری­تان بازار را در دست گیرید و به موفقیت برسید.

تارگت زدن کلید واژه­ ی مورد نظر شما

به­ این منظور که کلمات کلیدی و مهم در حوزه­ ی حرفه­ تان را بشناسید و طبق اولویت و اهمیت، آن­ها را هدف قرار دهید و مشخص کنید که کدام کلمه بایستی بالا قرار بگیرد، بهره­ مندی از یک تحلیل­گر تولید محتوا می­تواند کمک شایانی به این پروسه کند.

تعرفه تولید محتوا

”بسته تولید محتوا پایه”

500 هزار تومان

  • مناسب کسب و کارهای نوپا
  • تولید محتوا بر اساس ۱۰ مقاله
  • ترجمه: ۵۰۰ تا ۸۰۰ کلمه (۲ مورد)
  • بازنویسی: ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه (۷ مورد)
  • اختصاصی: ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه (۱ مورد)
  • کلمات کلیدی مد نظر کارفرما
  • درج تصاویر مناسب
  • رعایت اصول سئو در نگارش محتوا

”بسته تولید محتوا اختصاصی”

900 هزار تومان

  • مناسب تمام کسب و کارها
  • تولید محتوا بر اساس ۱۵ مقاله
  • ترجمه: ۵۰۰ تا ۸۰۰ کلمه (۵ مورد)
  • بازنویسی: ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه (۷ مورد)
  • اختصاصی: ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه (۳ مورد)
  • کلمات کلیدی مد نظر کارفرما
  • درج تصاویر مناسب
  • رعایت اصول سئو در نگارش محتوا

”بسته تولید محتوا سیب سئو”

1.5 میلیون تومان

  • مناسب کسب و کارهای بزرگ و شرکتی
  • تولید محتوا بر اساس ۲۰ مقاله
  • ترجمه: ۵۰۰ تا ۸۰۰ کلمه (۳ مورد)
  • بازنویسی: ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه (۱۰ مورد)
  • اختصاصی: ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه (۷ مورد)
  • کلمات کلیدی مد نظر کارفرما
  • درج تصاویر مناسب
  • رعایت اصول سئو در نگارش محتوا
  • پیشنهاد کلمات کلیدی مناسب به کارفرما