تولید محتوا

تولید محتوا ستون وبسایت شماست

وبسایت ها علاوه بر طراحی و چیدمان زیبا باید یک ویترین جذاب و پرباری هم داشته باشند. گاهی اوقات این ویترین مثل فریزری ست که محصولاتش یخ زده و بی روح هستن و این دقیقا مصداق سایتی بی محتوا و بی کیفیت است. با اینکه فریزر محصول زیاد دارد اما مشتری جذب آن نمی شود! ویترینی را در نظر بگیرید که محصولات پشت شیشه آن بسیار خوش رنگ و لعاب اَن، در این حالت مشتری جذب محصول شده و حتما خرید انجام خواهد داد که به مشابه سایتی را در نظر بگیرید با محتوای با کیفیت و مناسب، در این صورت کاربر قطعا از خدمات یا سرویس های شما استفاده خواهد کرد.
همیشه به دنبال محصول یا محتوای خوش رنگ و با کیفیت باشید تا به هدف خود (مشتری و کاربر) نزدیک تر شوید. فراموش نکنید که هدف اصلی بازاریابی محتوا، هنر ارتباط برقرار کردن با مشتری بدون قصد فروش است!
#بازاریابی_محتوا و #بازاریابی_درونگرا هر دو بر موارد زیر تمرکز دارند؛
۱. پرورش قوه مشتریان
۲. ساختن یک رابطه ماندگار با کاربران
۳. ساخت محتوایی ارزشمند به جهت آموزش و سرگرم کردن کاربر

مزایای تولید محتوا

جلب رضایت کاربر

قطعا یکی از آیتم هایی که می تواند روی کاربر تاثیر بسیاری بگذارد، محتوای مناسب و هدفمند هست. اگر بتوانید رضایت کاربران را کسب کنید، آنها سایت شما را به دوستان خود معرفی کرده در نتیجه شما به هدف و موفقیت نزدیک تر شده اید.

تبدیل کاربر به مشتری

هنگامی که مقالات سایت شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، توسط سرچ کلیدواژه ها در گوگل ترافیک چشمگیری به سایت می آید و این امر باعث می شود کاربران به دفعات متعدد به سایت شما سر بزنند.

ارتقاء وبلاگ به بانک اطلاعاتی

با تولید محتوای مفید در حوزه کسب و کار خود از حالت وبلاگ خبری خارج شوید و به یک بانک اطلاعاتی علمی و تخصصی وارد شوید

قیمت مناسب تولید محتوا

تولید محتوا در مقایسه با دیگر روش های تبلیغاتی بسیار مناسب تر و ماندگار تر است.

تولید محتوا چیست و چرا بسیار اهمیت دارد

تولید محتوا از دیروز تا به امروز

از زمان انتقال پیام­ها با کبوتر و سپس چاپار، محتوای پیغام دارای اهمیت زیادی بوده چراکه اگر پیغام­ رسان حق مطلب را به­ خوبی ادا نمی­کرد سبب کج ­فهمی موضوع می­گردید و ارتباط صورت نمی­گرفت. پس از آن دوران وارد عصری می­شویم که تلگراف، روزنامه ­ها، مجلات و نامه­ های کاغذی جایگزین افراد می­شوند. تمامی این موارد برای انتقال پیام نیاز به تولید محتوای قوی داشتند تا منظور خود را برسانند. پس از ورود به قرن ۲۱ و با گسترش تکنولوژی تولید محتوا شکل پیچیده ­تری به خود گرفت. کامپیوترها و انواع اپلیکیشن­ ها وراد بازار شدند و دخالت مستقیم قلم بر روی کاغذ را از بین بردند و تولید محتوا وارد فاز جدید شد. امروزه تولید محتوا آن چیزی است که به صورت نوشته، تصویر و صوت در وبسایت­ ها قابل مشاهده است. پس اگر بگوییم تولید محتوا مختص به دوران تکنولوژی است کمی بی­ انصافی است. چه­ بسا از زمان­های دور نویسندگان و مخبرانی بوده­ اند که همواره حامل پیام بوده ­اند و حال فقط ابزارشان تغییر یافته­ است.

تولید محتوا برای سایت
خدمات تولید محتوا

چرا باید تولید محتوا کنیم؟

امروزه به ­دلیل سهولت در امر ارتباطات از طریق اپلیکیش­ن ها، فضای مجازی، دنیای وبسایت­ ها و… محتوای دیجیتالی جایگزین سبک قدیمی محتوا شده است. مشغله ­های روزمره و یا حتی تنبلی مانع از رفتن به کلاس حضوری می­شود و یا کسی برای خواندن کتاب کاغذی پولی پرداخت نمی­کند زیرا به­ راحتی از طریق کتاب­های الکترونیکی و وبسایت­ ها می­تواند مطالعه کند. آن­چه از این مقدمات برمی­ آید این است که باید همواره با پیشرفت تکنولوژی به رشد مهارتی هم برسیم. به­ این منظور که محتوای رسانه­ ی دیجیتالی ما حاوی پیام­هایی تاثیرگذار باشد تا در این بازار رقابت بتوانیم سرافراز شویم و این دقیقا همان چیزی است که می­گوییم “تولید محتوا”. اهمیت تولید محتوا برای وبسایت به­ مثابه ویترین برای مغازه است! تصور کنید شما مغازه ­داری هستید که تمامی اجناس­تان با کیفیت و قیمت مناسب است اما ویترینی برای نمایش دادن اجناس ندارید. خودتان از تنوع محصولات باخبرید اما تکلیف مشتریان چه می­شود؟ آیا بدون ارائه­ دادن محصولات می­توانید فروش داشته­ باشید؟ تولید محتوا نیز همین­ گونه است. اگر شما بهترین طراحی وبسایت را داشته­ باشید ولی صفحات آن خالی از متن و نوشته باشد، همان مغازه­ ی بدون ویترینی هستید که چیزی برای عرضه ندارد. پس تولید محتوا را جدی بگیرید. از طریق همین تولید محتواست که شما می­توانید خودتان را در دریای مواج و پر تلاطم وب نجات دهید و از غرق­ شدن جلوگیری کنید. همان­طور که گفته شد تولید محتوا یکی از اساسی­ ترین نیازهای اولیه برای وبسایت شماست. مگر می­ شود کاغذی سفید را برای دوست­تان بفرستید و از او انتظار پاسخ داشته باشید؟

مثال بالا را در ابعاد بزرگ­تری مثل گوگل بررسی می­کنیم. تا سال­های قبل الگوریتم گوگل بر این مبنا بود که تولید محتوا نادیده گرفته می­شد و فاکتورهای دیگری مد نظرش بود اما طبق آپدیت الگوریتم جدید گوگل، آن­چه رنک سایت را بالا می­برد “سلیقه­ ی مخاطب” است که برای رسیدن به این هدف تنها تولید محتوا است که می­تواند گره­ گشا باشد و این دقیقا همان ویترین مغازه است. هموراه قطاری را در نظر بگیرید که واگن­ های آن مشتری، ویترین، جنس و مغازه هستند. اختلال در کار هر یک سبب آسیب­ رساندن به قطار می­شود. اگر ویترین نداشته باشیم که تکلیف معلوم است اما اگر ویترین داشته باشیم ولی دسته دوم باشد تعداد مشتریانی که جذب ما می­شوند بسیار کمتر از بازدیدکنندگان ویترین سالم و بدون خش است. پس برای تولید محتوا که همان ویترین وبسایت شماست دقت لازم را به خرج دهید و تا حد امکان از محتوای کپی­ شده از دیگر سایت­ ها پرهیز کنید و به­ دنبال تولید محتوای اختصاصی باشید. حال مشتریان بیشتری به سمت شما جذب می­شوند و از دیگر سو، گوگل هم به این سلیقه احترام می­گذارد و به عنوان پاداش سایت شما را در رتبه­ ی بالاتری قرار می­دهد.

چگونه تولید محتوا کنیم؟

دنیای دیجیتال آن­قدر وسیع و گسترده است که برای نشان­ داده­ شدن نیاز به مهارت بالاست. تولید محتوا زمانی تاثیرگذار است که بدانیم باید راجع ­به چه چیزی بنویسیم و در مورد آن توضیح دهیم.

سفارش تولید محتوا
هزینه تولید محتوا

کسب­ و کارتان را بشناسید

در وهله­ ی اول باید هدف از راه­ اندازی کسب­ و کارتان را به­ درستی بشناسید. بدانید که راجع به چه چیزی می­خواهید تجارت کنید و مطالب مرتبط با آن را شناسایی کنید. از متخصصین در این امر کمک بگیرید و اطلاعات­تان را همیشه آپدیت نگه­ دارید. از منابع انگلیسی غافل نشوید زیرا در برخی موارد احتیاج پیدا می­کنید تا از محتوای خارجی استفاده کنید.

ساخت استراتژی

فرض کنید بدون نقشه­ ی راهنما به شهر ناشناخته ­ای می­روید و برای جستجوی کوچک­ترین موارد مجبورید کل شهر را زیر پا بگذارید و درآخر سردرگم می­شوید و از هدف­تان دور می­شوید. ساختن استراتژی و یک پلن برای وبسایت نیز به منزله­ ی نقشه­ ی راهنماست. اگر شما ندانید که به دنبال چه هستید، نیاز چه کسانی را برطرف می­ کنید و اگر چشم­ انداز نداشته باشید قطعا با شکست مواجه می­ شوید. نیاز اساسی شماست که بدانید آیا استراتژی خود را بر مبنای چت­ های گروهی بسازید یا شرکتی یا فروشگاهی. برای ایجاد یک استراتژی موفق نیاز به ساعت­ها فکر و پیاده کردن ایده ­ها روی کاغذ دارید. ذهن­تان را به­ وسیله­ ی قلم بر روی کاغذ رسم کنید.

بررسی رقبا

داشتن هدف و شناخت کسب­ و کارتان با یک استراتژی خوب به­ تنهایی کافی نیست! مگر می­شود تیم فوتبالی مسابقه داشته ­باشد اما بدون در نظرگرفتن رقیبش تمرین کند و استراتژی حمله و دفاع بچیند؟ قطعا باید با توجه به بازیکنان حریف و ویژگی­های آنان استراتژی بپیند تا در مسابقه پیروز شود. در دنیای کسب­ و کار اینترنتی امروزی نیز شناخت رقبا و آنالیز ویژگی­های مثبت و منفی آنان از اهمیت ویژه­ ای برخوردار است. لازمه ­ی کار شماست تا رقیب­تان را بهتر از خودش بشناسید و تکنیک­ هایش را به خوبی شناسایی کنید و حرکن­های بعدش را پیش­ بینی کنید. در این صورت می­توانید در حوزه­ ی کاری­تان بازار را در دست گیرید و به موفقیت برسید.

تارگت زدن کلید واژه­ ی مورد نظر شما

به­ این منظور که کلمات کلیدی و مهم در حوزه­ ی حرفه­ تان را بشناسید و طبق اولویت و اهمیت، آن­ها را هدف قرار دهید و مشخص کنید که کدام کلمه بایستی بالا قرار بگیرد، بهره­ مندی از یک تحلیل­گر تولید محتوا می­تواند کمک شایانی به این پروسه کند.

آن­چه از این متن دست­گیر شما می­شود اصول ابتدایی و اولیه برای تولید محتوا در وب­سایت شما است. برای دانستن مفاهیم جزئی­ تر و حرفه­ای دیگر مقالات اختصاصی ما را دنبال کنید و در جهت بهبود فضای کارتان استفاده کنید.

تعرفه تولید محتوا

تحلیل و آنالیز محتوا و کلیدواژه های درخواستی کارفرما

بررسی و شناخت جامعه مخاطبین

تبادل و انتقال اطلاعات بین کارفرما و تیم سیب سئو

تولید محتوا بر اساس قوانین و اصول گوگل

تعرفه تولید محتوا

بسته تولید محتوا پایه
500
هزار تومان
مناسب کسب و کارهای نوپا
تولید محتوا بر اساس ۱۰ مقاله
ترجمه: ۵۰۰ تا ۸۰۰ کلمه (۲ مورد)
بازنویسی: ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه (۷ مورد)
اختصاصی: ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه (۱ مورد)
کلمات کلیدی مد نظر کارفرما
درج تصاویر مناسب
رعایت اصول سئو در نگارش محتوا
بسته تولید محتوا سیب سئو
1.5
میلیون تومان
مناسب کسب و کارهای بزرگ و شرکتی
تولید محتوا بر اساس ۲۰ مقاله
ترجمه: ۵۰۰ تا ۸۰۰ کلمه (۳ مورد)
بازنویسی: ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه (۱۰ مورد)
اختصاصی: ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه (۷ مورد)
کلمات کلیدی مد نظر کارفرما
درج تصاویر مناسب
رعایت اصول سئو در نگارش محتوا
پیشنهاد کلمات کلیدی مناسب به کارفرما

تعرفه های تولید محتوا به زبان انگلیسی با ۳۰ درصد بر محتوای فارسی توسط مجرب ترین مترجمان ارائه می گردد.

درخواست تولید محتوا

فقط کافیست ایمیل و شماره تماس خود را وارد کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.